Signed, sealed and lost in the mail

Eftersom min käre far fick ett smärre raseriutbrott då han upptäckte att soffan är sönder så flydde jag upp och förskansade mig här i mitt rum. (Nämnda raseriutbrott kaaan oxå liiite bero på att jag la mig i bara pyttelite i johannas gymnasieval, mycket känsligt tydligen. Det kan väl omöjligt vara p g a mig som hon har Rosendal som både 1a och 2a val? Eller?^^)
Sååå här uppe i min förskanshet så kom jag på att jag kanske skulle ge mig på att sticka en strumpa! En mycket fin strumpa till på köpet; lila + annan lila + lite rosalila + rosa. De små flitiga bloggläsare som läste om min förargelse över den rosa, pösiga sak jag fick i julklapp kanske undrar om jag a) är lite ironisk eller b) lite schizofren nu, men jag kan säga att så är inte fallet! Min regel på just stickade strumpor är nämligen: Ju fler färger, desto bättre :D Gäärna så omaka färger som möjligt oxå. (Mina favoritstrumpor är grönlilarosa^^)
Men åter till stickandet, jag har nu lärt mig att ta myyyycket garn från början efter att ha fått repa upp mina 46 noga lagda maskor en gång ... Seedan så läste jag beskrivningnen :S HERRREGUD säger jag bara! Att det ska vara så svårt att sticka strumpor! Måste man vara värsta sticknings - Einstein för det? xO
 
Speciellt till Sosso!: Tihihi, taaack :D (nu tackade jag dig ändå!^^) Du är ju bara för söt ibland, du får akta så inte kakmonstret (jaag) kommer o käkar upp dig!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kan inte du lära mig att sticka strumpor? ;) jag har ingenting att göra... :( PUSSPUSS <3

2010-01-27 @ 17:14:38
Postat av: Soss

naw puss på dig :3 <3

ELLER HUR! Strumpor ska vara lite "fula". Dom är liksom fina så ^^ Och sen blir man glad av konstiga strumpor :D

2010-01-27 @ 20:47:13
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0