OJOJOJ

Satte mig här å tänkte att jag skulle berätta för er om min extremt produktiva o effektiva helg, men sen så kom jag på att JAG HAR JU ENGELSKAPROV IMORRN! PANIK! Men ändå så går jag liksom inte härifrån O.o För jag orkaaar inteee.... bleeebleee.... får satsa på att elisabeth inte känner för att sätta dit oss små fuskare o plugga på frågorna (oh yes, amanda andersson fuskar till ett prov. Det är ett historiskt ögonblick. Kommer ihåg när jag tjuvkikade på Nils Rahms rymdprov i typ 4an för jag kom inte ihåg när månlandningen var. Hade ångest i ett åår efter det, kommer aldrig glömma att det var 1969 xD (llr var det det? O.o nu blev jag osäker xD))
Nej men ojojoj! Nu har jag ju förspillt ännu mer värdefull pluggtid! Nu MÅSTE JAG PLUGGA! (Ska bara ta lite mjuk pepparkaka först :D)


Kommentarer
Postat av: Lotta

hehe, jag känner precis som du, jag har t o m gjort en massa matte... allt för att undvika engelskan ;)börjar bli lite stressad nu, puss & kram

2010-01-24 @ 21:39:59
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2010-01-24 @ 22:40:46
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: Soss

Manda det är så dig och din personlighet i allt du skriver<3 Allt som står skulle du lätt kunna säga högt ^^ Jag ska starta en klubb som heter alla-som-älskar-mandas-personlighet-klubben :D Du behöver inte tacka ;D xD

2010-01-25 @ 19:35:15
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: jennnnnny

men hallå, du kan ju inte skriva att du fuskar! tänk om din engelskalärare hittar din blogg så måste hela klassen göra om provet..gud vad jag skulle skratta!! xD

2010-01-26 @ 09:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0