JAG VILL HEEEEM

För er som har undrat hur amanda möjligtvis kan ta sig ut på internet, är inte hon i Lofsbajsdalen? Sååå kan jag berätta att jag har lyckats sno mammas dångel (det rimmar på hångel!) å tagit mig en å annan smygtitt på vad ni har haft för er! ^^
Jag hoppas att ni har det lika roligt som jag.... nej det gör jag inte, jag är väl inte sadist heller. Jag kan ju säga att jag har det sååå såååååååå tråkigt här. Inte så tråkigt utan såååååååååååå tråkigt. Men det kan väl behövas ibland I guess, jag är ju inte känd för att vara särskilt bra på att varva ner^^ Men här måste man liksom varva ner, finns inte så mkt annat att roa sig med. Förutom att slå knut på sig själv och tvinga in sin stackars sargade kropp i omöjliga ställningar som nån tokjapan kallar yoga förstås (avslappnande stretching my ass!). Det är iaf vad min moder, jag o Blossom Tainton har drygat ut tiden med. 
Om man går ut genom dörren så fryser man ju ihjäl! ÄNDÅ så tyckte min kära lilla moder att vi skulle ta en tur upp till skidspårscentralen (för er lyckligt lottade människor som inte vet var detta ligger, så kan jag berätta att det är typ 3023532049503245 km bort. Nästan iaf.), vi frös typ ihjäl. Förutom Ijeh som skuttade runt med en filt runt sig. Så sööt! :D Såg ut som en liten tornerhäst ^^
Igår så såg vi först "Into the Wild" o sen "Chasing Liberty". Båda handlade typ om att rymma ut i världen... JAG vill rymma ut i världen! Rymma härifrån iaf... VI HAR BARA 1AN OCH 2AN. Hemskt är vad det är ... horrible!       

RÄDDA MIG. JAG BLIR GALEN AV ALLT DETTA AVSLAPPNANDE OCH NEDVARVANDE.

(Har skrivit lite historia åtminstone, så heelt förlorad till avslappnandet är jag inte iaf^^)


Kommentarer
Postat av: js

hörredudu, vadå flummit? helt normalt inlägg :D lofsdalen är bajs, den tar dig ifrån mig xO KOOOM HEEEEEM NUUUUUUUUUUUUUU

2010-01-06 @ 02:01:22
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Johanna

så farligt va det inte XD ddu överdriver

2010-01-10 @ 18:37:34
Postat av: Soss

YOGA SUGER!!!! I varje fall i skolan som jag anna och jenny vet redan ^^Killar som står bakom en och åååååååååå okej inte för att det var det när du hade yoga hemma men jag förknippar yoga med det nu...inte bra >.<

2010-01-18 @ 09:50:10
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0