FÖDELSEDAAG! hehehehe

Tjohoo för mig för idag så fyller jag åår :D Det är min sista födelsdag som barn :'( måste nog ta å ha ett barnkalas tror jag .. bara för att det är sista chansen xO Jag älskar att fylla år! Alla är så snälla o man blir så glad när folk som man inte har pratat med på 300 (=3) år eller såna som man inte brukar prata med eller bara vem som helst säger grattis till en :D Det känns liksom som att folk försvinner, men så poppar dom plötsligt upp på ens födelsedag o grattar en, människor som man liksom inte ens kom ihåg att man kände :D Det är fint. Allt är fint o jag har en ny säng som bara står där å väntar på att jag ska hoppa lite i den! När man hade sovit i min gamla säng ett tag så märkte man ju inte att den var så hård, men när man hade varit borta ett tag .. om en pysande luftmadrass i ett tält är skönare o mjukare än ens egen säng, då är det ju nånting som är fel O.o (no offense gamla säng, du var oxå fin^^) Ingen symaskin blev det dock... Men jag överlever nog ;)

Just det, finare blogg nu eller förut? Jeeeenny som satt en o halv timme o hjälpte mig :D Dom här skumma koderna ger mig mardrömmar xO 
 


Kommentarer
Postat av: jeny

kmrmrrmrmrmrmrm, lite dåligt att alla bara kontaktar en på ens födelsedag, men man kan ju varqa GLAD ÄNDÅ. heeeejjjjjjjjjjjjjjjj dååååååååååååå

2010-01-16 @ 00:35:35
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: JÄNS

Grattis i efterskott och heeeeet bild.. Du ska komma på min födelsedagsfessstt på lördag!

2010-01-16 @ 20:59:26
URL: http://retardapproved.blogg.se/
Postat av: Soss

Lilla manada-panda nu har jag grattat dig på alla sätt jorden skapat (det betyder; facebook, bd, bloggen, sms och in person) jag funderar på att ringa dig känns lite överdrivet ^^ I varje fall så vill jag säga följande:

1. Du är grymt het! (och du borde ha den där klänningen oftare<3

2. Din säng såg wonderbar ut!!

3. Din farmor gör grymt goda kakor!!!!

4. Kan du be henne skicka hit några? jag är sugen på mer ^^

2010-01-17 @ 23:27:19
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0