KLÄÄÄDER

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på julklapps/shopping - favoriter! Nu blir ni väl glada? :D hehehehe. Baaara för att jag precis fattat hur man lägger upp bilder ordentligt, jag är så puckad ibland xD Har provat allt idag, till ackompanjemang av lite inspirerande toner ^^

How many times do they have to tell you
that it's perfectly fine for you to dance around
naked when you're all by yourself?




Something sweet and something strong
Seems like love no longer can turn me on
Like the girls in suits and those pretty boys
I gave my heart to rock'n'roll




Denna blus (under) fick jag av moster min. Verkligen fin, *hosthost*. Det är verkligen som att nån har tagit allt jag hatar i klädväg å satt ihop det. Skimrande rosa (blääääääääääääää) + pös + volanger = Jag spyr litegrann.

My talk is dirty but my boots are clean,
now, aint that worth a scream? 

(10 poäng/pussar till den som kan gissa låtarna! UTAN att kolla!^^)

  

She's a dimestore diamond,
shines like the real thing 


Kommentarer
Postat av: Johanna

här kommer den efterlängtade kommentaren :) jag är duktig eller hur? :) men jag vet inte riktigt vad jag ska kommentera så XD fiiint (y) får det bli^^

2010-01-10 @ 18:33:39
Postat av: Je m´appelle Jenny

du ser lång ut ^^ men fina kläder! yesyesyes!

2010-01-10 @ 18:46:02
Postat av: my

Fina ben du har tjejen! och kläder ;)

2010-01-10 @ 19:30:59
Postat av: lotta

älskar kjolarna, speciellt den översta! :P blir nästan lite avundsjuk trots att jag inte gillar att använda kjol ;)kramiz

2010-01-10 @ 20:09:25
Postat av: lotta

jättesnygg design på bloggen förresten :)

2010-01-10 @ 20:10:42
Postat av: Soss

jag älskar dina kläder som du redan vet ;* <3

2010-01-18 @ 09:44:37
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0