Visne saltare? Viam Latam Fungosam scio.

Till Lotta: Stickningsvalkar = FINT. ^^

Jag måste bara visa denna magnifika HÄL! Jag är the MASTER OF HÄLAR. Visst är den sjukt fin? :D På andra försöket, pangpoff! Så blev denna skönhet till :D Att jag inte har någon som helst aning om hur jag ska fortsätta nu är en annan historia xD Man ska glädjas för det lilla, om man blir glad över lite har man mycket att vara glad för. ;D



Visste ni att i Saudiarabien så förbjuder dom färgen röd, chokladpraliner och rosor i en hel vecka över Alla Hjärtans Dag? Helt sick ju xO åhh vad jag aldrig ska bo där. Jag tycker om choklad :( å rött, å inte skulle jag tacka nej till en liten ros heller.

Alexander McQueen ;__________; <3

Å bajs på Mohairgarn. Går inte att sticka med. Jag blir tokig.

Kommentarer
Postat av: mmmm...jenny

ÄNTLIGEN LITE UPPDATERING DET VAR JU ETT TAG SEN SIST

2010-02-14 @ 19:57:19
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: lotta

jag håller med Jenny ;) jag blev klar med mina strumpor igår förresten :P

2010-02-15 @ 09:36:37
Postat av: jennyyyyyyyyyyyyy

ser du, inte bara jag som klagar! men varför denna oh-så-komplicerade rubrik?

2010-02-15 @ 19:10:59
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Soss

Väldigt fin häl ;) Tack olov att du var på samma buss som mig imorse. Det gjorde min dag :3 <3

2010-02-15 @ 19:57:28
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0