Tjong i karamellen!

Hehehe, ja, jag såg på melodifestivalen och jaaa, jag tyckte om mellanakten xD

Hemma från Lofsdalen då! Hmm, vad nytt har hänt denna vecka då? Ehhmm... jag hittade på ett nytt sätt att ha halsduken på! Och ehhh..... nej, där tog det slut med nyheter.
Köpte en alienklänning idag :D Hahha, på tal om melodifestivalen, what's up med dom där små IDIOT -skatepunkartöntarna? My god liksom, skäms ju över att vara från samma land å i samma ålder som dom x'D Höll på att dö av garv så fort dom kom i bild, vad tänkte dom på egentligen? xD Lovar att rösterna på Sibel råkade hamna på dom istället å tvärtom ..

Å nuu, en tjej med finaste, kopparrödguldglänsade hårfärgen som är värd att NÄMNAS. JEENNY såklart! Isn't she lovely? ;D 

Kommentarer
Postat av: JENNY

åh.....nej. Vilken fiiin bild du valde xD ser lite ut som jag äter kudden, eller att jag biter i den av frustation ^^ blee.bajs.korv. nej okej! alienklänning :D jag ångrar mig INTE, min är ju awsome :D:D thank god för att du övertalade mig!

2010-02-28 @ 18:37:15
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0