Skaka rumpa.

Jaa. Jag gick på skaka rumpa-dansen (a.k.a afrodansen på friskis). Ungefär såhääääär tråkigt. -.- Jag behöver INTE stå å skaka min rumpa i ett rum fullt med skakande kvinnorumpor framför en massa stora fönster, min rumpa syns bra nog som det är, tack.
Varje gång jag går förbi spegeln (sätt INTE en helfigur spegel precis bredvid sängen, där man går förbi med allra minst kläder på sig och inte kan undgå att se alla ... dallrande detaljer xD) så tänker jag: "OJ vilken stor rumpa" o sen så slås jag av den plötsliga insikten att: "fan oxå, den sitter på mig..." -.-
Men äsch, nåt måste man ju ha å klämma på! Lite som att gå runt med en sittkudde hela tiden o det är ju ganska praktiskt. Inte fryser jag om den heller. 

Mer rumpa åt folket! :D

hehehe, på 40 min så har jag: bakat scones (xD), flätat hår, diskat o stickat strumpor! Hög tant/husmors-varning!

(Btw, för den som inte kan latin så betydde förra rubriken: "Vill du dansa? Jag kan fågeldansen." :D)

Kommentarer
Postat av: JENNY

JAJA JAG VET ATT JAG INTE KAN LATIN!

förlåt...men

HAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA!



OCH NEJ du har inte stor rumpa. snacka om fel uppfattning. min är mmmmmmmmycket större än din. så om du tycker att du har stor rumpa måste du tycka att min är ENORM :(

2010-02-17 @ 23:41:50
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Soss

omg var glad att ni har en rumpa! :O

2010-02-18 @ 10:45:36
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: Johanna

men jag tycker om min rumpa, den är fin :) du har en likadan rumpa så :P Afro-dansen va ju kuul! bulle bulle kaka kaka krigare krigare kaka kaka

2010-02-19 @ 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0