Lite mindre fin, lite mindre pin

My god... jag tog dom högklackade på mig idag... ångrade det valet djupt där jag halkade omkring med ett krampaktigt tag i Johanna och försökte ta mig ner för våran backe xD sen när jag skulle gå upp till skolan.. så ramlade jag x) inte lite heller! Det gjorde faktiskt lite ont x) blöt om rumpan blev jag oxå... så nej, dom får nog stå kvar på hyllan till snön är borta åtminstone ^^
Tack gode gud att det är sportlov btw, jag har helslut på klädidéer, skulle inte fixa en dag till xD

MIN SYMASKIN ÄR FIXAD :D hehe, det visade sig att det var jag som hade trätt den feel.. men det behöver vi inte säga X)

idag så har jag varit sjukt effektiv! :D jag kom hem, gjorde lunch, bakade bröd (IGEN :D), dammtorkade mitt rum, dammsög, vattnade blommorna, bytte lakan, packade å åkte iväg å fixade lillismaskinen :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha stackare :P hjälpte inte drygman dig?

Du borde ha ett klädvalsprogramm som hon har i clueless :)



2010-02-19 @ 22:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0