I've got soul but I'm not a soldier

Igår så missade jag 20 (igeeen) så jag tog 5an å hoppade av vid Jenny å traskade genom skogen. Har äntligen hörlurar som funkar så jag gick där å lyssnade på "All these things that I've done" å självklart så sjöng jag med högt o tog ett å annat improviserat danssteg då jag plötsligt blev överraskad av två små skrämda pensionärer på längdskidor xD Jag tystnade tvärt o pinnade på som en galning för att komma så lååångt bort därifrån som möjligt x) DÅ, precis när Han sjunger "I've got soul but I'm not a soldier", så fick jag värsta uppenbarelsen! Jag tycker om att gå där genom skogen å jag älskar att sjunga högt när jag lyssnar på musik o jag tycker att det är apkul att dansa runt, så varför i hela friden ska jag inte göra det då? Bara för att två pensionärer jag aldrig någonsin kmr träffa igen hör/ser mig? xD Dessutom, om jag råkade träffa på nån sjungande dansande tok ute i skogen skulle jag bara bli glad ^^ så nästa gång ska jag banne mig inte tystna å pinna på! Varför ska man lägga av med nåt man tycker är kul bara för att nån annan kanske ser/hör liksom? Värsta filosofiskt ju :D  

(Hehehe, jag har fått stickningsvalkar xD)



Jennys biiild :D


Kommentarer
Postat av: mmmm...jenny

cool uppenbarelse^^ nej men ja?! varför ska man inte få dansa när man vill? jag brukar göra det lite då och då :D:D

2010-02-06 @ 15:46:46
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: lotta

jag skulle vilja möta dig i skogen, jag skulle börja sjunga med ;) har förresten upptäckt stickningsvalkar på mina fingrar också (inte så kul...)Puss och kram på dig <3

2010-02-06 @ 21:47:44
Postat av: Soss

jag blir så glad av att läsa dina filosofiska tankar :3 <3

2010-02-07 @ 23:50:07
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0