Huxflux

(Som ni märker är inte rubriksättning min största talang, ni får stå ut xD)

Saker jag upptäckt den gångna helgen:

... man kan få träningsvärk av att STICKA. Ja, ni läste rätt, av att STICKA! (Träningsvärk i hela ryggen sen min lilla stickningsession igår, vad är det liksom? O.o)
... jag kan VISST spela DVDer på min dator x'D Har trott i nästan ett år att det inte funkar, men se det gör det visst det! Vågar inte riktigt berätta det för johanna (vars dator har blivit lånad mååånga ggr^^) Men hon får väl reda på det nu I guess x) Snacka om att jag kände mig lagom puckad när jag insåg det xD
... mitt hår är cp! xO Mitt underhår är typ überlockigt meeeen inte syns det för håret på det är ju helt ... jaaa, inte är det überlockigt iaf!

Jag hade tänkt skriva ett inlägg å lägga upp en bild o vara superlycklig över min fiiina, nya symaskin, men sen så spenderade jag hela söndagen med att bråka med den så nu står den i skamvrån bakom soffan (tillsammans med sopkorgen) -.-' Men en liten bild kan jag ju bjuda på iaf ^^



Seeen förra helgen tänkte jag ju lägga upp en bild på min underbart fina fotovägg (satte upp ALLA bilder heelt själv :D Syns inte alls att det sitter lite tejp bakom o en 50öring i nåt hörn och inte märker man hur fel dom hänger så länge man inte rör dom :D Se men inte röra alltså!) Meen sen kom jag på att nej, ni får komma hit om ni vill se det! ^^ Istället lägger jag upp (som utlovat^^) denna underbart fina o glada bild x'D



Mina små kokosnötter :'D <3


Kommentarer
Postat av: Soss

Hahaha ärligt talat jag måste garva åt mig själv! HAHAHA XD Väldigt vackert ^^<3



Stygga symaskin! Manda ska ju sy om hela min garderob! Bäst att du funkar nu stygga lilla symaskin! ^^

2010-02-02 @ 00:18:30
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: BAJSKORV

BILDERNA SYNNS JU INTE FÖR SJUTTSINGEN

2010-02-03 @ 20:57:26
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0