Movieees

JAG HAR VELAT SE 13 SNART 30 HUUUUR MÅNGA GGR SOM HELST! Å VARJE GÅNG jag nämner detta för Jenny som har denna åtråvärda film i sin ägo, så säger hon neeej... o sen så ser hon den UTAN MIG! Men igår, då gick den ÄNTLIGEN på TV. Men neeej, då får jag inte heller se den! För pappa ska se på (FUCKING) GRÖT, (ÄCKLIG) SVETT O (JÄVLA) KLISTERVALLA!  

Dessutom så läste jag nyss att Avatar är den film som dragit in mest pengar, någonsin xO How is that possible? En film om blåa människor med fula näsor liksom? O.o kanske borde gå å se den ändå.. men jag menar, förvuxna smurfar med svansar som springer runt? Inteee så lockande to me :O










Kommentarer
Postat av: Soss

manda du kommer såååå inte säga att dom bara är förvuxna blåmänniskor med svansar ;) den är fin. Klyschig MEN.. fin ^^

2010-02-02 @ 21:09:34
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: BAJSKORV x2

breda näsor. FÖRLÅT kom och se den nu :D du kan sova här :D:D:D:D:D jag vill inte vara ensam :(

2010-02-03 @ 20:59:09
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0