I'm dreeeeaming of a Whiiiite Christmas

Idag var det verkligen snorkallt! (Min egen definition av snorkallt = så kallt att snorkusarna fryser o det gör ont om man nyper sig i näsan). Men det får vara hur svinkallt det vill, så länge lussebullarna bara ligger o väntar på att värmas upp o Frank Sinatra (kungen av julmusik!) går igång med ett litet klick! Dessutom började ju julkalendern imorse o bara jag tänker på att mysa upp i soffan o kolla på den med en varm lussebulle (mkt lussebullar här!) och öppna luckorna i min fiiina adventskalender (JESUS I HIMLEN, JAG HAR JU GLÖMT ATT ÖPPNA LUCKAN FÖR IDAG) så blir jag varm i hjärtat! Inte ens att åka buss snortidigt på morgonen (alltså så tidigt på morgonen att det är snorkallt) har jag så mkt emot, om man har lite tur så lyckas man pricka in när solen går upp över fälten o det är ju inte ofta man är morgonpigg (eller nattugglig) nog att se det! Gäller att passa på!

NU SKA JAG GÅ O ÖPPNA MIN LUCKA :D

Kommentarer
Postat av: jennypenny

Men det var ju varmaste dan på länge idag! Jag frös inte alls :D och då hade jag lagom tunna leggins oxå. Inte tunna tunna utan mellan tjocka och tunna. Igår hade jag två par tjocka leggins, två linnen, två tjocktröjor och en halsduk och jag FRÖS HELA DAN!!

2010-12-01 @ 21:22:12
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0