Amanda filosoferar. Å skickar telepatiska "jag tycker INTE om dig" till Minnah.

Usch, jag tycker INTE om Minnah. Med rejäl betoning på INTE. Därför sitter jag här o skriver istället för att sitta o störa mig på hennes fula kläder o fula tänder o fulsnea ögon o fula personlighet. Men skulle kunna satsa min högra hand på att hon kmr till final, hon är den nya Marie Picasso, fast utan tårarna.
Jag älskar Olle :') Har ju inte hängt med alls i Idol i år, men varenda liten grej Olle har gjort, har jag sett :D Ser ut som Jude Orlando Law Bloom o han har kört "Fix You" (en av världens mest gråtframkallande låtar) o har därmed vunnit en evig plats i mitt hjärta (det trodde man inte, en gotlänning borde ju falla på dialekten, men ickesanicke!).
För att helt byta ämne, Facebook. Man ska icke bara trycka på "gilla" bara för att man hittar ett roligt ord, höll precis på att gilla ett roligt namn som råkade tillhöra en "hata kvinnor o tjejer är skit"-grupp. Inte bra!

Kommentarer
Postat av: Soss

ja minnah suger! men amanda. olles "fix you"... det är en skam mot coldplay. SKAM!

2010-12-03 @ 22:39:31
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag tycker inte heller om Minnah, tycker inte ens att hon sjunger bra, det är ju falskt lite då och då

2010-12-04 @ 12:10:42
Postat av: jennypenny

jag har verkligen ingen aning vem minnah är... idol suger, och facebook med för den delen!!

2010-12-04 @ 18:15:17
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0