GAAAAH

HAR NI SETT NYA SCHEMAT? Enda lilla lärarna vi har fått behålla i rätt ämne är Thomas i FY o Sofi i KE, resten är utbytta o nya! HURRA, tänkte jag när jag såg att Irene var borta från SV, tills jag insåg att hon hade blivit flyttad till ENG istället. :S Jag kan redan se mina hårt förvärvade engelskakunskaper rinna ut i sanden ... HJÄLP. Inte ens Thomas i MA längre! VAD SKA JAG TA MIG TILL utan hans långsamma förklaringar o farbroderliga omtanke? :S Hejdå bra betyg i MA C.

Hehehehehe, vet ni vad det bästa är? Jag har FYRA sovmornar. Hur många har min kära syster? INGA. MOHAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Soss

Haha ja sovmornarna låter ju underbara :D meen byta lärare i nästan alla ämnen hjälp

2010-08-11 @ 13:13:16
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: johanna

damn u! jag kmr att vara en sömnbristzombie innan andra veckan är slut! och jag har faktiskt EN sovmorgon! HA! det är bara en halvtimma men ändå!

2010-08-11 @ 13:52:59
Postat av: jennypenny

jagvilloxåhamittschemajagvilloxåhamittschemajagvilloxåhamittscheeeeeeeeeeema!!!!!!!!!!!!! VARFÖR måste boland vara så JÄVLA sega på ALLT dom gör? Men vad bra att du verkar nöjd med ditt schema :) Är det långa dagar? haha, jag ska typ oxå byta en massa lärare ^^

2010-08-13 @ 11:30:36
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0