erised stra ehru oy

Har börjat omvärdera mitt tidigare påstående att Fenixorden ska vara den bästa filmen. De allra första filmerna är nästan exakt som böckerna, karaktärerna ser ut som de ska (de har inte hunnit växa fel ^^) o de kan inte på något sätt göra anspråk på att vara ´actionfilmer´, den beklagliga tendens de senare filmerna visar + att dom är ju så söta! Till o med Daniel Radcliffe o Rupert Grint! Spela roll att de inte besitter några skådespelartalanger värda att tala om. Fast Fenixorden är nog bäst ändå, scenerna på Mysteriedepartementet är svårslagna .. hehehehehe, jag vet att ni kanske inte tycker att det är sådär jättekul att läsa mina Harry Potter-upptäckter/recensioner men min blogg o jag bestämmer! ;D

Kolla bara! :'D


Kommentarer
Postat av: jennypenny

NEJ MEN GUD SÅ SÖTA! här kan man ju faktiskt tro att daniel radcliffe ska växa upp till en heting men ack så fel man kan ha!

2010-08-08 @ 18:37:53
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Johanna

Asså det är omöjligt att inte låta lite när man ser den här bilden, "naaaaaaw!" bara ploppar upp.

2010-08-21 @ 00:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0