- Men vad har du gjort i sommar då? Del 1

Vi får se om det blir fler delar sen, det är inte ofta jag har lusten att sitta o harva med en massa bilder (dessa är dubbelt sega eftersom de såklart är tagna med lillasysters splitternya systemkamera som inte fått vila många miniuter detta sommarlov), bäst jag skyndar mig o ladda upp nu innan jag tappar tråden o tålamodet!

Såhär snygg är jag när jag lufsar runt hemma o superslappar! Ijeh smiter ur bild, eller tar han tillfället i akt att smita ifrån mig kanske?



Här klappar offren för mitt barnvaktande mormor & morfars något okonventionella o skriande grannar.







Barnvaktning är hårt! Särskilt när man ska få med sig en skraltig barnvagn (dignande under tyngden av fyra stora väskor som på grundval av deras storlek kan antas vara packning för en månad, men i själva verkat bara ska användas under en kväll) samt fem barn varav tre pratar förståeligt, en kräver att få bäras, en annan verkar fast besluten att noga granska o plocka upp allt som kan tänkas skräpa på trottoaren o ytterligare en annan som oupphörligt diskuterar diverse dataspel med våldsamt innehåll, uppför en 500 m lång backe i okänd del av den kungliga (krångliga) huvudstaden. Den enda, sanna anledningen till att vårt uppdrag blev framgångsrikt, stavas G-L-A-S-S.
Är det en föraning om dessa nära förestående vedermödor som gör mitt leende något stelt o olycksbådande måhända?



Det var allt för denna gång!

Kommentarer
Postat av: jennypenny

hhahaha, HÅRMONSTER PÅ BILD NR.1!!

2010-08-20 @ 14:45:23
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hihi, vilken överbelastad barnvagn ;P

2010-08-20 @ 19:26:56
Postat av: Johanna

hahaha XD det förvärrades ju nästan bara av glassen och allt godis, det blev kladdigt och ingen ville ha kvällsmat jue! och jag som ansträngde mig så hårt med de ungsbakade fiskarna och pommes fritesarna. Jättefina bilder btw trots att de är tagna av en amatör utan erfarenhet eller kunskap med en högteknologisk pryl i händerna :P

2010-08-20 @ 23:52:24
Postat av: Soss

naw Manda du kanske ska bli en teen mom ändå eller vad tycker du? ^^

2010-08-21 @ 17:44:49
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0