Cobrastyle

(bara lite inom parentes... edward är MIN och so is jacob :D (ett ögongodis, en sängvärmare ^^) Gissa vilka jag har drömt om där uppe i min ensamma lofdsdalssäng... heheheheh)

Nämnen tjenaretjenare säger jag som har återvänt från ödemarken! :D
Det regnade igår så då övertalade jag les parents att åka hem en dag tidigare med det övertygande argumentet att det säkert skulle regna idag med - självklart var det strålande sol imorse när vi åkte o när vi kom fram till Uppsala så spöregnade det, men vad gör det! :D

Kollade (min vana trogen) på True blood i onsdags, pappa kom o kikade lite o utbrast sedan förfärat: "Men lilla Amanda, ska du verkligen se på det här? Det är ju .... porr!" Och jaaa, dom har ju faktiskt sex HELA TIDEN. Typ pratprat... sex... prat... sex... sex ... sexprat... sexsex. I just detta avsnitt (som min fader olyckligtvis valde att kika på ^^) så låg hela byn o pökade på i en glänta, sedan hade vampyrbill sex i blod med vampyrlorena, jason sexade på i en kyrka o sam + daphne besudlade biljardbordet. Sååå vi bestämde oss för att se en film istället, så vi såg "My best friend's girl". Den handlade uteslutande om: S E X. Dom gick på strippklubb o pökade på o ingenting censurerat här inte! Pappa blev bara blekare o blekare o tillslut så stängde han av o vi hade sexsnack! (Gör inte nåt du inte vill, tro inte att det går till så i verkligheten... blablabla. Som att jag trodde att normala människor har sex i blodet av nån dom just mördat liksom xD) 

Jag sörjer över det faktum att jag befinner mig här medan jennypenny springer runt i The Land of Harry Potter & Robert Pattinson o pratar med snyggish engelsmän o har 16 grader varmt. Snyft.


Kommentarer
Postat av: Soss

Amanda ibland undrar jag vad din pappa skulle säga om han läste igenom hela din blogg, skulle vara rätt kul att se hans ansiktsuttryck ^^ tummen upp till den lyckade film kvällen xD BLÄÄÄÄÄ! Jag vill vara i samma LAND som robert pattinson!!!!! BUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!<3333

2010-04-10 @ 17:29:09
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: JENNY

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, JAG döööööööööööööööör!!!! hade SÅ velat vara med då, ahahahaa jag kan inte sluta skratta!! lite så var det när jag såg på smällen, fast du verkar ju ha det värre ^^ AHAHAHAHAHHAhahA!!

2010-04-13 @ 14:18:04
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: JENNY

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-04-13 @ 14:18:32
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: JENNY

dålig uppdatering här måste jag säga!!

2010-04-17 @ 14:25:34
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0