I wanna give you a good song

Jag är glad :D Har varit konstant glad sen skolan slutade igår, vet inte varför? Kanske för att jag ska på Salem Al Fakirs konsert, eller för att jag var hos pluttis o VANN på wii (heheheheh ... min bästa placering var som 6a av 12, men jag vann över lottis åtminstone! ^^) o fick jordgubbar igår, eller för att mitt PM är klart, eller kanske för att jag ska träffa mina små hjärtan o gå på bio ikväll? :D I am one lucky person!

På tal om Salem, så har jag räknat ut att om låtarna är i genomsnitt 3,5 min, så hinner han med 17 låtar så jag har gjort en lista med mina 17 favvisar, bara för er småttingar i skolan som inte hade hört så mycket :D (Salem Al Fakir) Bra va? :D (Hoppas att den funkar nu, kmr aldrig ihåg exakt hur man gör o det verkar inte funka när jag testar, men kanske för er?)

Igår när jag o lottis anländer till Emilia, så ringer vi på å jag vinkar glatt genom fönstret. Men icke till Emilia som jag trodde, utan till hennes stackars lilla bror som förskräckt öppnar o berättar att Emilia inte är hemma! Villrådiga som vi var, tog jag o lottis vår tillflykt till gatan där utanför o fick vackert stå där o vänta tills Emilia behagade dyka upp vid 20.00. (Förvarnade henne t o m o sa att vi skulle komma 19.45, den lilla fisen! Fast hon hade iof vart iväg o köpt gooodis till oss så, emilia, om du läser det här (vilket jag inte tror du gör, bajsunge -.-) så är du förlåten ^^)

Megasnyggisch bild på lotta! Vi spenderade vår väntan med att leka Top Model :D






Kommentarer
Postat av: Lotta

Assså amanda jag hatar dig!... eller nee det gör jag inte men du fick inte lägga upp någon bild på mig... åtminståne inte om du inte lade upp en bild på dig också :)så nu förväntar jag mig en bild på dig i nästa inlägg ;P

2010-04-18 @ 15:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0