Ärtor & Löv!

TRE inlägg på mindre än 12 timmar alltså, shit vad jag är produktiv! Men tänkte att när jag ändå håller på så kan jag lika gärna köra slut på er ;D

VET NI VAD?

JAG SKA PÅ PEACE&LOVE. KAN NI FÖRSTÅ? :D FÖR JAG HAR INTE RIKTIGT FATTAT DET SJÄLV ÄN. JAG ÄR TRÖG. (slog faktiskt dörren i huvudet på mig själv igår. Jag är skadad. Skyller på det :D) MY GOD.

ADFLKJASDNSDNCVOWIFGN!

HAHAHAH, (detta skyller vi oxå på dörren) la upp detta fina inlägg, sen gick jag in o kollade på statistik o ba: "nämen oj! Redan en som varit inne o kollat, undra vem det kan vara? How exciting! :D". SEDAN läste jag den lilla texten överst, där det står "Antalet unika träffar blablabla, du får SJÄLV EN UNIK TRÄFF" x'D
Fuuck, jag som varit sjukt nyfiken på vem den femte människan som alltid kollar är, (som inte är Lotta, Jenny, Sosso llr Anna) o så är det JAG SJÄLV x'D

PÅ TAL OM ANNA, GRATTIS TILL HENNE FÖR DET ÄR FAKTISKT HENNES FÖDELSEDAG IDAG! :D HURRAHURRA! <3


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag ville kommentera alla nya inlägg men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu ;) kul att du upptäckte din hemlige beundrare :P

2010-04-24 @ 15:08:23
Postat av: JENNY

haha, sådär är typ jag med. det var en gång som min blogg hade visats en massa gånger och jag ba jaaa, sen kom jag på att det var den dagen jag hade ändrat design....

2010-04-24 @ 16:02:25
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: JENNY

SÅÅÅÅ pepp på p&l!!

2010-04-24 @ 16:02:49
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Soss

hihihihihihihihihihihihihi du är kuling manda-panda, du är sexig, du är snygg, du är människan som slog i sitt pekfinger i dörren, kan det vara bättre!?! :D

2010-04-24 @ 17:42:42
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0