AJ

Antingen enorm klumpighet eller bara totalt oflyt ... när jag kom å skulle öppna ytterdörren lyckas jag (på nåt konstigt sätt) öppna den på mitt huvud (ajajaj!) o sen när jag skulle släppa in hunden genom andra dörren lyckas jag drämma igen den rätt på mitt pekfinger. ONT SOM SATAN! Det började blöda å nu har jag satt på plåster (varför i hela friden gör dom det så svårt att sätta på plåster? Har man pissont i fingret o ingen mamma närvarande är det ju svårt som fan att få dit det!) Å nu bultar mitt finger konstigt. Kan till och med se hur det bultar. Är det normalt? x)


Kommentarer
Postat av: Soss

AH fett ont!! Visst är det svårt att sätta på plåster själv :O Liksom man vill ju hålla i det som blöder så att det inte bultar så där obehagligt >.< Tycker vi ska träffas idag så kan jag blåsa på fingret ^^<3

2010-04-24 @ 10:15:58
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: JENNY

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHAAHAHHA

2010-04-24 @ 16:01:14
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0