Vacciin...

Nu har jag vaccinerat mig mot svinis! Jag gick upp KVART I SJU även fast jag börjar 11.20 för att köa o så gav dom oss en grön liten lapp o så fick vi komma tillbaka mellan 2 och 3, när jag skulle sitta på en föreläsning om jordbävningar fram till tre, såklart >.< för allt bara vill ju krångla till sig hela tiden... Å dessutom så kunde min nördklass inte låta bli att svara på VARENDA fråga som föreläsningsgubben ställde (DET ÄR INTE MENINGEN ATT MAN SKA SVARA PÅ FRÅGORNA FÖRSTÅR NI VÄL? HAN SKA JU PRECIS FÖRKLARA DET!) o så skulle dom lägga fram sina egna teorier o glänsa o DUMMADUMMADUMMA! så jag sprang ut därifrån skitstressad, å så fick jag inget bokmärke för att jag var vuxen.. ;________________; men jag har inte såå ont i armen iaf :D o jag fick en julkalender av mormor oxå! :D ååhh vad jag tycker om min mormor! Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från tomteland o så tänkte jag fixa till bloggen lite, men orkaa x) jeeenny, du hjälpa mig? (a) o mormor lärde mig att sticka oxå! För er som är intresserade håller jag just nu på med en mosstickning! :D
Mötte tre små söta tanter imorse på bussen oxå, o vad jag älskar tanter! Jag ska bli en sån söt tant som stickar o bakar bullar o pratar med ungdomar på bussen o gör dom glada! ^^

Kommentarer
Postat av: fwgtgejennnnnny

hehe, nu har du hajfett i kroppen :D nu kanske du blir en mutant...haha men det är du ju redan!! MU+tant!

2009-12-03 @ 09:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0