Pyjaamas..

Jag har pyjamas på mig, klockan är kvart över fyra. Jag känner mig som en total luffare xD Men klockan var ju nyss 12! Mitt liv bara flyter förbi :S Å här sitter jag. ÄVEN fast jag inte har gjort klart matten tills imorrn (som jag för övrigt inte förstår nånting av) och ÄVEN fast jag har lovat att baka äppelkaka till pappa... (väldigt osmart av dom att låta mig göra det, om man tänker på hur det brukar bli när jag bakar O.o) Och så är jag totalt skitskraj för att vi inte ska ha nån film alls att lämna in imorrn så jag sätter all min lit och allt hopp till Lottis o Emilis (skickar mucho telepatiskt, moraliskt stöd till er!) å spyr på mig själv litegrann för att jag inte hjälper till. FAN TA FARS DAG. VARFÖR SKA DOM FÅ PRESENTER OCH VÄRSTA MIDDAN NÄR JAG INTE FÅR NÅNTING PÅ BARNENS DAG? VAD ÄR DET FÖR BAJSRÄTTVISA EGENTLIGEN?


Kommentarer
Postat av: John Efternamnslös

Pyjamas är ju det bästa! Brukar jag ha hela dan ibland :P Även fast mina kompisar som är hårda och manliga och sover nakna retar mig för att jag ens äger en :P

2009-11-08 @ 21:27:58
Postat av: JEHEHENNNNYYYYYYYYY

Fast jag tycker inte om barnens dag...den känns så wannabee. Vadå luffare! Dom sover ju inte i pyjamas iallafall xD jag tycker om pyjamas. vi måste ha en dag när vi har på oss pyjamas hela dan :D:D

2009-11-08 @ 23:49:20
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0