Puff

Hmm, brabra med kommentarer! Jaa! Men så måste ni ju skriva era namn, annars vet jag ju inte om det är typ läskiga pedofilfrämlingar som är inne å snokar O.o
Hehe, i fredags var jag på en tur till alla landings (vi har ju iof bara två men de ligger lååångt ifrån varandra >.<) för när det är 50% chans att jag tar fel, så gör jag ju såklart det ;D Jag tror att Gud tycker om att leka lite med mig. Typ retas litegrann, eller så tyckte han bara att jag behövde lite motion. 
Har även sett lite på 17 again... Känns lite jobbigt att erkänna det, men Zac Efron är SJUKT SNYGG i den faktiskt.. särskilt i öppningsscenen! :D (ingen tröja = yummie!) Hahaha, har ni sett reklamen för svenska HSM btw? xD HAHAHA. Jag höll verkligen på att pissa på mig av skratt när Kevin Borg skuttade omkring o spelade basket å sjöng låtar som är rätt så corny från början men 1 000 ggr värre på svenska. HAHAHA.
Å så har jag köpt SKOOOR! :D JAAAA! om jag orkade (o vågade) skulle jag lägga upp en bild på dom, men nu får ni ta å träffa mig för att se dom istället. Å det är ju mucho bättre :D 

Å så tänkte jag bara avsluta med att säga: KLIPP LUGG! Tycker att vi ska starta en klippalugg- revolution! Klippklipp försvann luggen, PANG så ny Amanda! Jag har nu insett att jag i hela mitt liv gått runt med en liten luggperson instängd i en snedluggsperson! Me loves luggis <3 

Men så tänkte jag bara avsluta med denna svååra fråga, vad är snyggast? "O" eller "å" istället för och? Jag kan inte bestämma mig så jag växlar istället å så blir det ännu fulare xD ha, skum sak att tänka på kanske.. men jaja :D

Kommentarer
Postat av: Soss

Du är grymt snygg i lugg :D Jag passar INTE i lugg :) jag är en sneluggs-människa...tror jag xD Vi ska träffas ikväll! <3 åååååååååååååååååååååå är snyggast bara så du vet ;D

2009-11-15 @ 17:06:38
Postat av: Lotta

älskar din lugg... jag tkr nog o :) hehe, jag brukar skrivá det iaf ;)

2009-11-16 @ 13:25:30
Postat av: jenny olala

DU ÄR SNYGG I LUGG, ZACCO ÄR SNYGGO OCH DINA SKOR ÄR FABULOUS!!! ÅÅÅ är det rätta! därmed basta!

2009-11-16 @ 22:52:16
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0