Hohihi

Haha, jag är så bra på att hitta på rubriker känner jag xD Upp var jääättesöt! Söt liten gubbe, söt tant, söt hund = jackpot! :D Jag ville bara säga att jag är så duktig, jag har gjort näästan all matte, skrivit ALLA historiafrågorna, pluggat franska OCH engelska! Hurra för mig! Meeen nu tänker jag skolka från min danslektion... (jag klarar mig inte utan dig jennypenny!) meeen jag ska faktiskt gå på friskis istället, för att kompensera liksom :D så jag är duktig ändå! Å dessutom så överlevda jag Öppet Hus igår! Heeemskt, jag fick inte sitta på tre timmar :S Men de gav mig varm choklad å marshmallows så jag är glad ändå ^^ å så får vi ju komp såklart..
Jag vill bara säga att jag guidade 8 ST familjer varav FYRA inte ens var natur! Jag äger :D men det var hemskt, fullt med föräldrar som tvingar in sina stackars barn på nån linje fast de inte vill, å som pratar å pratar å pratar.................. Man kan ju bli galen för mindre :S Jag är bara en stackars guide liksom, å så kmr dom med värsta superfrågorna :S Nästan lite hes idag faktiskt. KAN oxå bero på att jag fick sluta HALV ELVA idag å har spenderat min ensam-i-huset-tid med att sjunga högt :D (och plugga duktigt ofc (a))

Kommentarer
Postat av: Soss

Den var faktiskt riktigt bra :) Men på SÖNDAG ska vi träffas eller hur? ;D

2009-11-13 @ 17:31:31
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: Soss

Den var aaaaaaaaaaaas bra! :D typiskt våran humor i ett nötskal ^^ Älska molnen i början! Så söta :'')<333

2009-11-13 @ 17:47:10
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: Anonym

upp=söt=fjolla<3

och vad hände med din andra blogg föresten ?

den var lika intressant

2009-11-13 @ 19:06:28
Postat av: hehehe

Du är duktig som guide!! Haha, jag hade det oxå fullt upp^^ hihi upp x) Det är ju visst folk som kommenterar..

2009-11-14 @ 01:04:05
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Lotta

det var ju kul att guida! ;) ses imorrn :D en timme före alla andra...Puss<3

2009-11-15 @ 12:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0