Finfint

Tre kommentarer hittills, great! Faaast det vore ju fint om man visste vilka det var oxå?^^ men tack ändå! Och ja, jag skulle lägga på en kant på den vita texten om jag visste hur man gjorde xD meen jag kan försöka lära mig ;D Jag har klippt mig idag xO Jättejätteläskigt verkligen, men jag tänker då inte avslöja hur! Det får ni se. å så får ni säga vad ni tycker ^^ jag har kanske snaggat mig, vem vet? :D Inte för att jag någonsin skulle göra det frivilligt, men ändå xD frisören föreslog faktiskt snaggat på ena sidan och långt på andra, typ Iliana- style :S jag sa nej..


Kommentarer
Postat av: Lotta

älskar din nya frisyr men imorrn vill vi se utsläppt ;)

2009-11-05 @ 10:18:17
Postat av: Anna

det blev ju jätte fint^^ fast jag håller med lotta, jag vill se det utsläppt!!

2009-11-05 @ 10:20:29
Postat av: Johanna

Haha, min första kommentar! :D badah-ba-daaah here it comes; du ser ut som Cleopratra^^ love it!

2009-11-06 @ 18:26:25
Postat av: jennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnny

du e cool å snygg å ser ut somm pippi och mig :D:D

2009-11-06 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0