BAJS PÅ MISSADE SOVMORNAR

Jag hade lite bestämt mig för att inte skriva på ett tag (vill inte trötta ut er med mitt otroligt intressanta liv..) men idag kom jag till skolan kl 9.. VÅR FÖRSTA LEKTION BÖRJAR 13.25. Jag vill nästan gråta när jag tänker på att jag hade kunnat sova till kl 12 :''( jag kände mig bara tvungen att dela min olycka, lid med mig! 
Det enda lite bra med idag är att jag ska se UPP ikväll :D jaaaaaa! På tal om film så såg jag Marley o Jag igår oxå.... SESESE DEN! Världens sorgligaste och roligaste film. HELA familjen satt o grät, å då menar jag inte lite fisgråt utan verkligen storbölande xD (kan vara för att vi har hund oxå... men ni ickehundägare måste se ändå! :D)


Kommentarer
Postat av: jenny (sitter i skolan å trååkar)

KOMMER HUNDEN DÖ?????? då vill jag inte se :'( jag hatar när man missar sovmornar -.- UPP :D

2009-11-10 @ 10:10:28
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Lotta

jag glömde fråga hur om bion...var den rolig? :D kramar<3

2009-11-10 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0