Mellandagsrean

Som alla andra shoppinggalna pilgrimmer så vallfärdade jag idag självklart ner på mellandagsrean, med julklappspengar o presentkort på fickan. Någon timme senare så kom jag tillbaka, utan en endaste liten kasse! Mellandagsrean som borde vara my best time of the year! Meen det är något med frenetiskt shoppande massor som trängs o puttar på en som liksom tar heldöd på min shoppinglust :S (Vände i trappan upp till Gina Tricot, aldrig tidigare har världen skådat så många fjortisar på en o samma plats!)
För att fly massorna så sökte jag mig till min fristad, biblioteket! MEEN till min stora förfäran var det stängt! Sen så missade jag bussen. INTE så kul.
Nu är julafton slut oxå. Jag som såg fram emot det jättemycket, å sen bara PANG så var den slut :( Å nu ska man åka upp till isolationen i Lofsfuckingdalen ... kul ..............INTE.

JAG DÖR.



  

Kommentarer
Postat av: jennyyyyy

JAG DÖÖÖR. hur ska jag klara mig utan dig i typ 2 veckor? :'''''''''''''''''''''''''( ska på rean imorgon, har redan börjat ångra mig xD

2009-12-27 @ 16:41:49
Postat av: Soss

det är typ bara jag som är kvar i muppsala :'( Jenny får sluta åka till landet anna får åka till stockholm någon annan gång och vad fan gör du i lofsdalen!? x( kom hem till mig så kan vi vara en mur mot galna rea-shoppare på stan medans vi hittar massor med fabulouse cloths för grymt låga priser :''3<3

2009-12-30 @ 03:01:37
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0