Lussebulle

Läste precis sossos kommentar å fick såå dåligt samvete över att jag är så dålig på att uppdatera xD stryter... ^^ Nu kommer jag ju inte komma i närheten av en dator på flera veckor oxå, bäst att passa på :D Åhhhh jag vill ha JUUUL! å JUUULklappar vill jag ha :D
Ska jag berätta lite om helgen maybe? I freedags så var jag i Länna och sjöng singstar. Jag körde hårt trots att min hals typ dog, men efteråt så bara poff var ontet borta! :O  Sååå om ni har ont i halsen, SJUNG! :D (inte medicinskt bevisat dock, det kanske bara är min hals som är lite cp^^) I löördags så åt jag sjukt mycket julbord (ÄLSKA JULMAT). Jag kollade in efterrättsbordet först å såg att det bara fanns pepparkakor där (inte nåt att spara sig för direkt..) så jag käkade på, sen så hittade jag det RIKTIGA Efterrättsbordet med stort E! Jag har nog aldrig ätit så mkt efterrätt i hela mitt liv O.o Provade ris a la Malta för första gången oxå ^^ det smakar ju som risifrutti = gott :D På kvällen så var det tomteroqk, men vi segisar dök inte upp förrän lite sent så vi missade det mesta... men det var kuul ändååå :D
Igår så var det julbak för hela slanten! :D Det blek ekologiska, fairtrade - lussebullar, mandelmassegodisar och hälsosamma chokladbollar :D

GOD JUL! /Tomten

Kommentarer
Postat av: ohlalalalalal, man undrar ju vem?

det var fanimej inte kul. det var nog en av de mest bortslösade lördagskvällarna i hela mitt liv. och så missade vi banden vi ville se och skratta åt. helvete! saknar diiig!!! föri helvete kom hit nu! faan vad jag svär!

2009-12-22 @ 01:12:36
Postat av: Soss

jag älskar dig och dina spontana texter! :''3 <333 vet inte varför men jag var bara tvungen att skriva det ^^ <3



Ps. Det är julafton!<333 .Ds //tomte-nisse sofie

2009-12-24 @ 11:18:53
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0