Ahhh

Lyckan när man tror att man har sett det sista avsnittet av New Girl o inser att man har råkat hoppa över det näst sista! <3 Fast nu har jag sett alla ..... bajs. Bäst serien :'( Ska trösta mig själv med lite Happy Endings, hehe. Fast ujuj. Har verkligen inte gjort nånting idag. Förutom det här jätteskumma muffinset! Nästa gång ska jag testa med lite mer vaniljsocker o kanske lite honung llr citronsaft llr nåt. Men det var lite gott ändå, på ett skumt sätt. O så tar det en minut i mikro B-D Bli inte för excited nu bara, det är ett nyttighetsmuffins, men ändå!

1. Ta en ganska hög kaffekopp.
2. Skiva en halv banan o mosa i koppen (llr hallon, blåbär, whatever you like)
3. Rör i ½ dl havregryn, lite nötter, 1 msk mjölk, 1 ägg o 1 tsk vaniljsocker.
4. Kör på full effekt i 1 min i mikron, llr tills ytan har stelnat (jag körde 1 ½ min). Vänd upp koppen på en tallrik o voilà! Ett muffins!



Heheh, det ser kanske inte så muffinslikt ut. Menmen! Inte min bild förresten, så piffig är jag icke ;) (Har jag blivit lite muffinsbesatt, hmm?)

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud det där måste jag verkligen testa! :D

2012-05-18 @ 23:41:28
Postat av: Anna igen...

Alltså nu har jag testa att göra en sån muffins, min blev inge god.^^

2012-05-20 @ 16:43:59
Postat av: jänny

skum grej...hahaha anna!

2012-05-22 @ 00:06:33
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0